lørdag den 8. oktober 2016

Biografklub Danmark sæson 2016/17 #2: Swinger

Min veninde Betina og jeg er i år tilmeldt Biografklub Danmark og min plan er, at hver gang vi har set en film vil der komme et indlæg her på bloggen :)


I går var det tid til, at tage ind og se nummer to film i biografklub Danmark, nemlig Swinger. Betina og jeg drog mod Slagelse, da jeg havde fået fri fra arbejde, vi havde nemlig valgt eftermiddagsforestillingen. Som altid en fornøjelse med en bio-tur med frk. Bilenberg :)

Selve filmen, som handler om en folk ægtepar, som hvert år mødes til en weekend for at "swinge" den. Denne gang støder et nyt ungt par til, et ret flot par, og kvinden bliver hurtigt populær hos mændene, især hos Adam. Adam er kørt fast og træt i sit liv og har brug for noget andet end det han har. Han bryder alle regler for swinger-klubben og forelsker sig i den unge kvinde. En masse misforståelser opstår og alt, der kan gå galt går galt.

"Swinger" er en film om Adams midtvejskrise i hans liv, en film om ægteskabet og en film om tilgivelse og forståelse for hinanden.

"Swinger" er en film, du som seer skal tag for hvad den er, en komedie, der prøver at være alvorlig og intet andet. Der er et hav af nogen gode skuespiller med, men desværre lever de ikke op til det de normalt kan og kommer ikke med de store præstationer i filmen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar