mandag den 5. september 2016

Nyt i reolen #8

Kære søde læser, så er det blevet tid til et "nyt i reolen" indlæg igen, der er kommet en del bøger ind af døren i det lille dukkehus siden sidst :)

Bøgerne på dette billedet er selvkøbte, det er blevet til hele syv stk. denne gang, og der er tale om: Hjertet af Diana M. Røpcke og Litteratur af Dan Ringgaard som er en del af serien "Tænkepauser". Derud over har jeg fået: Paper towns af John Green, Dødvægt af Elsebeth Egholm, Trange tider i Hope River af Patricia Harman, Blikæsken af Holly Kennedy og sidst men ikke mindst Den afrikanske farm af Karen Blixen, som skal læses i min nye læseklub, den glæder jeg mig til at få startet rigtigt op.

Jeg har også været så heldig, at modtage bøger til anmeldelse fra forskellige steder, her er der tale om de fire I kan se på billedet her. Fra Forlaget Modtryk har jeg modtaget Kureren af Kjell Ola Dahl (se evt. anmeldelse lige her). Til anmeldelse for DepressionsForeningens medlemsblad Balance, har jeg modtaget Porcclænsdreng af Martin Hansen udgivet på Forlaget Mellemgaard. Fra Forlaget Copenhagens Storytellers har jeg fået tilsendt Undervejs af Tobias Larsen, og sidst men ikke mindst er der ankommet en bog til anmeldelse for Bogrummet, nemlig, Diego og Dolly af Jesper Wung-Sung og Palle Schmidt udgivet på Forlaget Høst og søn.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar