tirsdag den 16. august 2016

Nyt i reolen #7


Det er ikke så længe siden jeg sidst lavede et "nyt i reolen" indlæg, men bunken af nye bøger er vokset temmelig en del igen :) Jeg har selv købt en smule men ellers er der kommet en del anmeldereksemplar ind af døren i det lille dukkehus. Jeg er også heldig, at jeg har holdt fødselsdag for nogen veninder, så der er også kommet nogen boggaver ind i det lille dukkehus, men dem får I et andet indlæg snart.


Af bøgerne på dette billede har jeg fået Roms søjler af Jack Ludlow fra forlaget Punktum. Rejsende af Olga Tokarczuk var til anmeldelse for Bogrummet. Sekten af Michael K. Krefeld, Rosa af Lotte og Søren Hammer og Bridget Jones, vild med ham af Helen Fielding (se evt. anmeldelse af B.J. lige her) har jeg selv købt.


De tre af de fire bøger, I søde læser ser her på billedet er fra Gads Forlag, nemlig Ude af drift af Lisa Owens, Hjertets stemme af Jan-Philipp Sendker og Faldet af S. K. Tremayne. Fra Forlaget punktum er der landet Havkatten af Ann Rosman.


De tre bøger I ser her har jeg selv købt. HelseMatilde af Matilde Trobeck, som jeg har læst og det er en meget fin bog. Jeg er vild med "Tænkepauser" og har kigget på dem flere gange, og ønsker mig alle 43 stk. Jeg har købt mine første to, nemlig, Håb af Bertel Nygaard og Kærlighed af Anne Marie Pahuus.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?




2 kommentarer:

  1. Skøn stak bøger :) Jeg er spændt på hvad du syne som Hjertets stemme :)
    Jeg har også lige vist en ordentlig stak bøger frem på bloggen og nu ligger der allerede fem bøger klar til næste måned nye bøger indlæg. Er det ikke herligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var godt inde og lurer på din stak :)
      Jeg er godt i gang med Hjertets stemme og er meget glad indtil videre, så også at du havde modtaget den :)
      Det er nemlig herlig, jeg har som sagt en stak fødselsdagsbøger der skal vises frem og der ud over er der faktisk også allerede en ny stak på vej igen.

      Slet