søndag den 31. juli 2016

Nyt i reolen #6


Så er det vist blevet tid til at vise mine nyeste bøger frem, som altid er det blevet til en god stak :)

De bøger jeg selv har købt er:
Det hun glente af Liane Moriarty
Nike af Caspar Eric
Sommeren jeg mødte dig af Jojo Moyes
Evas sidste nat af Øbro og Tornbjerg
Elskede Heidi & Den sindssyge polak af Lotte & Søren Hammer
Fede Fie - min kamp tilbage til livet af Fie Friedrichsen
Aphorisms on love and hate af Friedrich Nietzsche
The tinderbox af Hans Christian Andersen
The tell-tale heart af Edgar Allan Poe
The meek one af Fyodor Dostoyevsky
How much land does a man need af Leo Tolstoy
Lord Arthur Savile's crime af Oscar Wilde
Smagen af honning af JG Gylling
Sidste advarsel af Harlan Coben

Til anmeldelse for Bogrummet er der landet en bog:
Sku ikke hunden på hårene - og ti andre noveller om ordsprog af Gudrun Østergaard m.fl.

Fra Punktum er der landet en bog:
De tre profetier af Nancy Bilyeau

Det var alt i denne omgang :)

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar