mandag den 20. juni 2016

Nyt i reolen #5

Det er lige gået op for at det er længe siden jeg sidst har vist mine nyeste bøger frem, så det må jeg heller lave om på med det samme :)

De bøger jeg selv har købt er:
Uglen dræber kun om natten af Samuel Bjørk
En plus en af Jojo Moyes
Det store spring af Jojo Moyes
Sense på syv dage
Veninder af Fay Weldon har jeg fået foræret af en veninde :)
De usynlige af Stef Penney
Over grænsen af forskellige danske krimiforfattere

Fra Modtryk er der landet 4 bøger:
Den ottende dødssynd af Rebecka Edgren Alden
Tidens kløft af Jeanette Winterson
Eddikepigen af Anne Tyler se evt. anmeldelse her
Færgen af Mats Strandberg

Fra Mellemgaard er der landet 2 bøger:
Det gælder Louise af Helle Söderhamn se evt. anmeldelse lige her
Relationsbogen af Karin Askholm

Fra Gads er der landet 2 bøger:
Den perfekte dag af Elin Hilderbrand se evt. anmeldelse lige her
Den fremmede af Harlan Coben

Til anmeldelse i DepressionsForeningens medlemsblad er der landet 1 bog:
13 ting mentalt stærke ikke gør af Amy Morin

Til anmeldelse for Bogrummet er der landet 1 bog:
Sku ikke hunden på hårene - og 10 andre noveller om ordsprog af forskellige forfatter

Det var alt for denne gang, en god stak synes jeg :)

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar