mandag den 2. maj 2016

Månedlig opsummering: Våde April

April var en meget våd måned synes jeg, hold nu op hvor var vejret dårligt, men Maj ligger fint ud :)

April var en måned med nye møbler til stuen, egentlig skulle jeg bare have en ny sofa, men fik også købt nyt skrivebord, kommode og sofaborde, men hvor er min stue blevet fin nu.
April bød på masser af træning, hele 12 gange fik jeg tjekket ind i centeret, det er okay. Det har også været en måned med kaffesludder med veninder og venner, Read-a-thon-døgn med 3 læste bøger, en tur til Fyn for at fejre mine skønne forældres Rubinbryllup (40 år), og sidst men ikke mindst har jeg også været til Stand-up med Per Helge, ham med DJØF med Løgn, jeg var så heldig at jeg blev inviteret med af en veninde, som havde fået billetter i julegave :)
Det har været en måned hvor jeg lige et kort øjeblik var bange for at der var stress på vej igen, men fik taget det i opløbet, tak til mine skønne venindekollegaer for at lytte til mig :) I betyder alverden!

I April læste jeg: 8 bøger, det er jeg fint nok tilfreds med.

I April købte jeg: 9 bøger og som altid glæder mig over hver en af dem.

I April har jeg fået tilsendt: 2 stk - og som altid sætter jeg pris på dem.


Aprils store læseoplevelse: Er ikke i tvivl om at det er "Gadekatten Bob", det er intet mindre end skøn.
 
Aprils mest skuffende læseoplevelse: Ja, det må jo være "Fortællersken", jeg forstod den simpelthen ikke.

April har været en dejlig måned og nu hvor vi er to dage inde i Maj, er jeg spændt på hvad den bringer med sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar