torsdag den 21. april 2016

Nyt i reolen #4

Stakken med nye bøger er endnu engang voksede mig en smule over ende, så nu må det være på tide med et indlæg. :)

Fra Bazar er der ankommet en bog;
Den sidste dans af Victoria Hislop

Fra Modtryk er der også ankommet en bog:
Elleve dage i Berlin

Også denne gang har jeg vundet en bog, nemlig på Rosiantes instagramprofil:
Den har sommer af Jillian & Mariko Tamaki - se evt. anmeldelse

Denne gang har jeg købt en hel del, lidt flere end jeg troede:
Hvorfor gør min kat sådan? af Catherine Davidson
Gadekatten Bob af James Bowen
Autisme - fra  teoretisk forståelse til pædagogisk praksis af Theo Peeters
Stoner af John Williams
Spejl, skulder, blink af Dorthe Nors
Brødrene Løvehjerte af Astrid Lindgren
Så kom du af Jennifer Weiner
Hjerter i brand (må ikke slukkes!) af Emma Hamberg
Dukkemageren af Jessie Burton

Så var der ikke flere i denne omgang. :) Men mon ikke der snart kommer nye ind af døren i det lille dukkehus igen.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar