fredag den 1. april 2016

Månedlig opsummering: Så gik Marts sin vej


Endnu en måned er gået i det lille dukkehus, fatter ikke at tiden går så hurtigt. Marts måned begyndte som Februar sluttede nemlig med sygdom, og det har taget mig næsten hele Marts at blive frisk igen, jeg har simpelthen været så træt. Nu er pollensæsonen startede og som allergier bliver det en lang sæson kan jeg mærke. Jeg har ikke fået trænet hele måneden andet end en gang, men nu skal jeg i gang igen. 
Marts var også den måned hvor jeg begyndte i min midlertidig stilling som socialpædagog i Bofællesskabet i afdelingen for unge autister. Det er megaspændende og jeg er vildt glad for det.  
Udover arbejde og sygdom har Marts også stået på venindebesøg, biograftur, hjemlig hygge med bøger og Hr. Helmig. 
Som altid er Hr. Helmigs måned gået med sjov, leg, og med at sove. 

I Marts læste jeg: 6 bøger, hvilket er okay, jeg ville gerne have læst lidt mere, men tiden var åbenbart ikke til det.

I Marts købte jeg: 5 bøger og jeg glæder mig over hver en af dem.

I Marts har jeg fået tilsendt: 2 stk - og som altid sætter jeg pris på dem.

Marts store læseoplevelse: I følge Goodreads er der to stk, som har fået 5 stjerner, men ud af dem må det være "Pigen uden navn" som bliver Marts store læseoplevelse, jeg er simpelthen vild med den.
 
Marts' mest skuffende læseoplevelse: Der er ingen tvivl om at det er "Den italienske forbindelse". Det gjorde intet godt for mig og den er allerede glemt igen.

I Marts smed jeg: Aner det ikke for har ikke været på vægten hele måneden. Så indtil videre har jeg stadig smidt 15,5 kg i alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar