søndag den 27. marts 2016

Nyt i reolen #3

Jeg får og køber en masse bøger, men jeg får dem aldrig vist frem, så som noget nyt her på bloggen, vil der fremover komme "Nyt i reolen" indlæg.


I det lille dukkehus midt i byen er der igen kommet en del bøger til, så tænker det er på tide med et indlæg igen. :) Er der noget bedre end bøger, jeg tror det ikke!

Fra Mellemgaard er der landet en bog:
Møkkes bakketop af Søs Beck - se evt. anmeldelse

Fra Copenhagen Storytellers er der landet en bog:
Pulsens Koordinater af Nanna Lundgaard Arbøl

Så har jeg været så heldig at vinde en konkurrence på Gerningsstedet via Facebook, hvor jeg fik tilsendt tre bøger:
Camille af Pierre Lemaitre
Rosy & John af Pierre Lemaitre
Iskold død af Bernard Minier

Og som altid har jeg også fået købt en del:
Pilgrimsrejsen af Paulo Coelho
Pigerne fra Englandsbåden af Lone Theils
Drager over Kabul af Morten Hesseldahl
Jeg har et tæppe i tusind farver af Anne B. Ragde
Byen brænder af Garth Risk Hallberg

Det var alt for denne gang, glæder mig til at læse hver og en.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar