fredag den 26. februar 2016

Nyt i reolen #2

Jeg får og køber en masse bøger, men jeg får dem aldrig vist frem, så som noget nyt her på bloggen, vil der fremover komme "Nyt i reolen" indlæg.



Så er det tid til et indlæg om de nyankommet bøger i det lille dukkehus, det er blevet til en god stak igen.

Fra Modtryk er der landet en bog:
Guds hånd af Philip Kerr

Fra Mellemgaard er der landet fire bøger:
Sensitiv? Din vej til balance, ro og selvkærlighed Af Stinemaria Mollie Jensen - se evt. anmeldelse
Den italienske forbindelse af Bjarne Hatting
Alleingänger - en svag dreng af Jens Mortensen
Dragon af Thomas C. Krohn

Til anmeldelse for bogrummet er der landet en bog:
Sommerhus af Amalie Laulund Trudsø

Sidst men ikke mindst til dem jeg selv har købt:
Ronja Røverdatter af Astrid Lindgren
Anne fra Grønnebakken (alle otte i serien) af L.M. Montgomery

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?





2 kommentarer:

  1. Hvor fint, at du har købt hele Anne-serien. Den står også på min reol, og var mine yndlingsbøger som barn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har simpelthen ønsket mig den i flere år. Jeg har endnu ikke læst den, men har til gengæld set serie utallige gange :)

      Slet