mandag den 1. februar 2016

Månedlig opsummering: Kolde og snefyldte Januar



Januar var:  Kold, blæsende og fyldt med sne. Det var ligesom om at alt sneen faldt i Sorø :) Og i det lille dukkehus er vi ikke ret gode til kulde og sne. Ud over sne stod Januar, på hygge med familie og venner. Hr. Helmig og jeg begyndte det nye år med at være på Fyn, det var tiltrængt og rart. Der har været tid til cafebesøg med søde veninder, der har været madklub og læsegruppe. Januar har også været den måned hvor jeg langt om længe fik gang i min træning og sund livstil igen. Januar har stået på en masse arbejde, hvilket er dejligt, jeg kan nemlig godt lide det jeg laver.
Ellers har Januar for mig betydet hygge i eget selvskab med bøger og masser af kaffe og te indtaget i lænestolen under tæppet.

I Januar læste jeg: 7 bøger, det er jeg godt tilfreds med.

I Januar købte jeg: 7 bøger - lidt flere end jeg regnede med.

I Januar har jeg fået tilsendt: 10 bøger - det er dejligt.

Januars store læseoplevelse: Det er helt klart "Vores Ø" - den gjorde et kæmpeindtryk på mig. Se evt. anmeldelse

Januar mest skuffende læseoplevelse: Der kan jeg slet ikke nævne nogen.

Januars læseklub-læsning: Der læste vi "Eremitten" - se indlæg her

I Januar smed jeg: 1 kg - hvilket jeg er godt tilfreds med. Alt i alt har jeg nu tabt mig 14 kg, siden 1. Januar 2015 :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar