fredag den 15. januar 2016

Vægttab #4 - Endelig i gang igen


Endelig er jeg kommet i gang igen både med træningen og kosten. Stressen som jeg skrev om i sidste opdatering er her stadig, men ikke så voldsomt. Jeg valgte, at tage 5 dage til  mit elskede Fyn hen over nytår for, at slappe 100 procent af og for, at være sammen med familien. Det hjælp mig rigtigt meget.

I December var jeg så heldig at vinde et gavekort til en personlig træner :) Hende havde jeg så en aftale med den 4. Januar - der havde vi en snak og der blev lagt et program for de flg. fire uger. Jeg har lovet hende, at til vi mødes igen, kommer jeg ud og træner tre gange om ugen. Og det holder! I onsdags var jeg også til holdtræning med hende, det er hende, som har holdet. Det var hårdt og jeg var øm i kroppen dagen efter, men øm på den fede måde.


Kosten er også helt på plads igen, og hold nu op hvor kan jeg mærke en forskel rent energimæssigt og fysisk. Mit tarmsystem har det meget meget bedre og jo længere tid der går, jo mindre får jeg lyst til sukker. Dog må jeg gerne en gang om ugen tag et glas vin, spise noget slik eller andet. I fredags var jeg på cafe med en veninde og der drak jeg en varm chokolade med is, og jeg har ikke haft lyst til noget i den dur endnu.

FEDT AT VÆRE TILBAGE :)

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig held og lykke med at tabe dig, leve sundt og træne :-)
    Jeg er selv ved at prøve at tabe mig, men nemt er det ikke sådan lige.
    God weekend ønskes herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria :)
      Nej, det er bestemt ikke nemt, det er en lang kamp.
      Vil også ønske dig held og lykke og god weekend :)

      Slet