lørdag den 30. januar 2016

Nyt i reolen #1

Jeg får og køber en masse bøger, men jeg får dem aldrig vist frem, så som noget nyt her på bloggen, vil der fremover komme "Nyt i reolen" indlæg.


Alene i Januar er det blevet til en del bøger, en del flere end jeg lige troede. Her er en liste over hvad der kommet hjem til reolen:

Fra Modtryk er der landet hele fire bøger:
Banesår af Thomas Enger
Manden fra lavlandet af Morten Hesseldahl
- Fortællersken af Vibeke Marx
- Mios Blues af Kristina Ohlsson

Fra Punktum  er der landet en bog:
- Blindgyde af Jørn Lier Holst

Fra Gads er der landet to bøger:
- Den anden  af Harriet Lane - se evt. anmeldelse
- Pigen uden navn af Christina Baker Kline

Til anmeldelse for Bogrummet er der landet en bog:
- Skriveren af Max Hansen

Til anmeldelse for Bogreolen er der landet to bøger:
- Hypnotisørens kærlighed af Liane Moriarty - se evt. anmeldelse
- Mad med hjerte og fornuft - plan B - de hurtige retter af Suzy Wengel og Ida Holm

Sidst men ikke mindst dem jeg selv har købt, det blev til hele 7 bøger:
- John Lennons breve af Hunter Davis
- En hjælpende hånd  af Gillian Flynn
- Nu og da af Benny Andersen
- Let it snow  af John Green - Maureen Johnson og Lauren Myracle
- Anna og det franske kys af Stephanie Perkins
- Dræb ikke en sangfugl af Harper Lee
- Herrego'  mad  af Rigtige mænd

Hold da op, der er noget at tage fat på. I skrivende stund er jeg godt i gang med Mios Blues. Egentlig havde jeg planer i aften, men de er aflyste, så den står på læsning i stedet for :)

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar