tirsdag den 26. januar 2016

Eremitten (Læsegruppe #5)


I morgen aften skal læsegruppe mødes igen, sidst vi sås var i November, se evt. indlægget her.

Til denne gang, hvor vi skal mødes hos Berta, har vi læst "Eremitten" af Thomas Rydahl. Eller det vil sige, skulle have læst, jeg har nemlig ikke læst den færdig. Normalt synes jeg, at vi skylder hinanden, at læse det, der bliver valgt. Men det er altså nogen gange svært, for hvornår skal du tvinge dig selv til at læse en bog, som bare ikke fanger dig? -Jeg har som hovedregel det, at hvis jeg ikke er fanget 50-100 sider inde i bogen, så vil jeg heller bruge tiden på en anden bog. Og det var altså sådan det måtte være med denne. Jeg lagde den fra mig og fandt en anden.

Jeg glæder mig dog til, at høre hvad de andre synes om den, og om de har fået den læst færdig. Måske sidder der en eller to, der havde det på samme måde som mig.

2 kommentarer:

  1. Spændende med en læseklub, er da fedt at have et fællesskab hvor man kan mødes omkring sine hobby'er.


    //Camilla Christine
    http://www.blogbycc.dk/2016/01/hh-simonsen-giveaway.html

    SvarSlet