søndag den 20. december 2015

4. søndag i advent

Tænk sig at vi allerede er nået til 4. søndag i advent, tiden går lidt for hurtigt synes jeg. Min søndag skal bruges på at hygge med film og bog, jeg trænger til en dag uden planer og uden praktiske opgaver.

Jeg vil nu vise jer årets sidste adventsgaver: 


Fra Mette var der igen gave til både Hr. Helmig og jeg. Det er altså så dejligt og vi hygger os begge med det. Det har været så hyggeligt at være med til #bloggeradvent at jeg bestemt tænker at deltage næste år :)
Indholdet i pakken var dog ikke lige min stil, den er meget sød men passer ikke ind i min julepynt. Men jeg har en lille ide med den og der tror jeg den vil gøre lykke :) Hr. Helmig er som altid glad for sin, det er jo mad. Og den lille fyr er jo vild med mad!


Traditionens tro har jeg også fået gave fra mine elskede forældre. Jeg ved altid hvad den indeholder, men det gør mig ikke noget. Min mor og jeg har aftalt at jeg får årets nissepar, dog det fra året før hvilket passer mig fint. Men i år har jeg fået både 2014 og 2015 for hun faldt lige over 2015-parret til stort set ingen penge.

Er de ikke søde? :)

Kan I skønne læser have en dejlig 4. søndag i advent.

4 kommentarer:

  1. Forstår heller ikke hvor tiden er blevet af og at det nu er 4 søndag i advent.

    Mange tak fordi du har været med og håber da også du kan lokkes til næste år..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt sikkert med igen næste år :)

      Knus og god jul

      Slet
  2. Så hyggeligt at der også er gave til missen :-)
    Jeg håber at være med i blogger event næste år.
    Håber din jul blev god, ønsker dig en glædelig 2.juledag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har også nydt at få gaver :)
      Jeg har haft en arbejdsjul, men det har været hyggeligt alligevel :)
      Tak og i lige måde.

      Slet