tirsdag den 3. november 2015

Samme dag næste år (Læsegruppe #4)

I går tirsdag var min læsegruppe samlet igen - denne gang havde vi læst hvert sit værk af David Nicholls. Jeg havde valgt, at læse "Samme dag næste år", mest fordi jeg havde læst den før og jeg ikke lige op til ikke havde vanvittigt meget tid eller overskud for den sags skyld. Så ved, at vælge denne kunne jeg bare nøjes med at kigge den igennem og bruge tid på at komme i tanke om hvad jeg synes om den, så jeg kunne fortælle om den.

Jeg kan faktisk godt lide både bogen, fortællingen og David Nicholls både at skrive på.  - sådan havde vi mere eller mindre alle i gruppen med det værk vi nu en gang havde læst, dog nåede vi hurtig frem til at hans hovedpersoner minder om hinanden. Jeg har stadig hans andre bøger til gode og tænker at de skal læses på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar