onsdag den 11. november 2015

Bloggertræf i Odense #7 (Hyggecandles)

Vores goodiebag var pakket i en mulepose fra hyggecandles og sørme om der inde i posen ikke lå en rabatkode på 20% - sikker en overraskelse :)

Dagen efter træffet undersøgte jeg hjemmesiden for at se hvad jeg kunne få og bestilte hurtigt 3 stk. hjem - pt. er der fire at vælge i mellem, men da jeg ikke kan med duftlys med vanilje blev det til de tre andre.

Som sagt bestilte jeg søndag aften, fik mail mandag om at de var afsendt og hentede pakken tirsdag. Det er sgu god service. Kan kun anbefale hyggecandles.

Jeg har taget lyset med duft af Chokolade Muffin i brug, det er blevet placeret ude på badeværelset og det dufter vidunderligt :) Det er lige så man får helt lyst til en chokolade muffin - det kan måske være lidt farligt i længden. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar