mandag den 2. november 2015

Bloggertræf i Odense #2 (Luxplus)

Jeg blev meget meget glad da jeg så at https://www.luxplus.dk/ havde sponsoret disse produkter til Bloggertræffet i Odense.

Jeg har længe gerne ville prøve dem, men for mig og min pengepung er det et luksusprodukt, som der ikke er råd til hver gang jeg løber tør for shampoo og balsam. Så når det endelig lykkedes mig at finde pengene til det, bliver der sparet på det og produkterne bliver kun brugt når jeg skal have en forkæles-dag. Det valgte jeg her til morgen, for så kunne jeg jo endelig prøve disse virkelig skønne produkter :) Mit hår er meget glad i dag - jeg er især glad for "tør-balsammen", da mit hår pt er ret tørt var den med til at gøre at det var lettere at rede ud.

Tusind tak til Luxplus.dk

Kære læsere, skynd jer at tjekke deres hjemmeside ud, der er vildt mange gode produkter.


4 kommentarer:

  1. Glæder mig rigtig meget til at få det prøve.. ;)

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Jeg synes også de er virkelig lækre. Har brugt dem i et par dage nu og håret er bare så lækkert efter. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig 😃 Mit hår virker helt sundt igen ( og det trænger virkelig til at blive klippet)

      Slet