tirsdag den 24. november 2015

Bloggertræf i Odense #11 (Magasin, Maxfactor & Medex)


Så er vi nået til det sidste indlæg omkring bloggertræffet i Odense og Goodiebaggen ;) - Håber ikke det har været for meget for jer søde læser med alle de indlæg. Dog har jeg bestemt at hvis jeg en anden gang deltager i lignende arrangementer, så laver jeg flere samlede indlæg.

Magasin i Odense, var så smide at smide denne virkelige skønne skum-body-shower i posen, den nyder vi godt af her i dukkehuset. Jeg kendte den overhovedet ikke før, men den kan klart anbefales,

Max Factor havde også været på spil og havde lagt flg. i posen:
En neglefil - hmm......jeg bider negle,så den får jeg nok ikke lige brugt, men tænker at give den væk som gave.
En pincet - den var jo en dejlig ting og denne er virkelig god.
En øjnevippebukker (tror jeg det hedder) - sådan en har jeg aldrig ejet eller prøvet, men er blevet vildt glad for den, synes den gør en forskel. Jeg skulle nok lige blive gode venner med den først, for startede med at klemme mit ene øjenlåg. AV FOR F...... siger jeg bare :)
En mascara - Den er jo intet mindre end fantastisk og er blevet min nye favorit.

Find Max Factor her  

Sidst men ikke mindst havde Medex puttet en håndcreme og små prøver i posen. Jeg har endnu ikke fået prøvet nogen af delene, men det kommer nok snart. Jeg har pt. gang i en anden håndcreme, som skal bruges først.

Medex kan findes lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar