søndag den 1. november 2015

Bloggertræf i Odense #1


I går gik turen til Odense for et deltage i mit allerførste bloggertræf nogen siden, det var med nerverne uden på tøjet og jeg var meganervøs da jeg cyklede mod stationen, jeg havde dog aftalt med et par af de andre deltager at vi skulle mødes i toget - og selv om jeg ikke kendte dem hjælp det altså lidt på nervøsitet. De var jo søde og nemme at snakke med. :)

Da vi nåede til Odense stod en af de andre deltager og tog i mod os - det var rigtigt sødt af hende at påtage sig den opgave. Tak Heidi :)

Derefter skulle vi mødes med resten af flokken ved Jensens Bøfhus - hvor vi også spiste frokost. Det var rigtigt hyggeligt og de var bare alle så søde. Derefter gik vi rundt i gaderne og var inde i forskellige butikker. Vi sluttede af med noget meget koldt at drikke på Eydes, for vi fik faktisk varmen af at shoppe.



Jeanette fra http://www.jeasblanketanker.dk/ og Anne-Mette fra http://www.giz-blog.dk/ havde lagt en masse kræfter i at få dette træf op at stå. Blandt andet havde de fået 14 sponsorer til give forskellige ting til en goodiebag - hold nu det var vildt. Jeg er meget glad for indholdet, men jeg er mest glad for at jeg har mødt så mange skønne tøser på en gang. TUSINDE TAK til Jeanette og Anne-Mette for den mulighed ;) 

Her ser i indholdet af goodiebaggen :) Hver sponsor vil få sit eget indlæg - så de næste uger vil bloggen være fyldt med lækkerier.

Sponsorliste:
Beauty Supply
Lovebooks
LuxPlus
Babadut.dk
HyggeCandles.dk
BY-K 
Tiger
Toesocks Depend Cosmetic
Fischer Pure Nature
Odense Marcipan
Wallstickerland
MaxFactor
Medex
Magasin Odense 

10 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg og mange tak.
    Er glad for at du ville være med og super at hilse på dig. <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Også skønt at hilse på dig :)

      Knus

      Slet
  2. Dejligt indlæg. :D Var også super hyggeligt at møde dig. :D

    SvarSlet
  3. Tak for igår, det var super hyggeligt! :D

    SvarSlet
  4. 1000 tak for i går og så dejligt at vi kunne følges.
    Knus fra Laktossen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selv tusind tak og det var så godt det kunne lade sig gøre :)

      Knus

      Slet
  5. Tak for i går, det var super hyggeligt at møde dig :D

    SvarSlet