mandag den 23. november 2015

Anmeldelse på bogrummetwp.dk (nr 9)


I det lille dukkehus har ejeren har endnu en bog til anmeldelse for Bogrummet. Jeg var nu ikke videre glad for den, men alt det kan I læse lige her på bogrummet!

Jeg er glad for at være en del af bogrummet, og siden giver mig tit inspiration til mit valg af bøger. Som regel vælger jeg gerne bøger jeg normalt ikke ville læse, når anmeldereksemplar bliver lagt ud, for på den måde får jeg mulighed for at læse noget jeg måske aldrig ville have valgt.

Kender I, søde læser, bogrummet eller?

4 kommentarer:

  1. Jeg har selv overvejet at blive anmelder på Bogrummet, og har flere gange været lige ved at tilmelde mig, men jeg kan ikke helt finde ud af om man også må poste sin anmeldelse på bloggen eller om man kun må lægge den op på Bogrummet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror godt at du må ligge dem ud begge steder, det er næste sikker på at andre gør. Ellers så prøv at kontakte dem og hør ad 😃
      Jeg har valgt at gøre det på denne måde da det fungere bedst for mig.

      Slet
  2. Jeg har aldrig kendt til Bogrummet før nu, men det ser ud til at være en fin side :)

    SvarSlet