søndag den 29. november 2015

1. søndag i advent

I det lille dukkehus er vi vilde med julen, eller det er nok mest mig, i virkeligheden er Hr. Helmig nok ligeglad :) Men ham om det.

I dag er det langt om længe blevet 1. søndag i advent, hvilket også betyder gaver, og der findes da ikke noget bedre. Normalt får jeg en adventsgave i hele december fra mine søde forældre, den har jeg også fået, men det kommer først på bloggen senere. I dag vil jeg nemlig vise den gave Hr. Helmig og jeg har fået fra Mette - jeg deltager i år i en #bloggeradvent som Jeanette har sat i gang. Det går ud på at du melder dig som deltager, også får du tildelt en af de andre som du skal sende fire pakker til. Det er da megahyggeligt. Jeg kender slet ikke Mette, så er meget spændt på hvad hun siger til de pakker jeg har fundet på :) 

Jeg vil nu vise hvad vi (for Mette har nemlig også sendt til Hr. H) har fået i dag: 

 
Hr. Helmig bliver helt sikkert glad for maden, som han skal have når han en gang indfinder sig, han er ude og lave ballade vil jeg tro :) 

Jeg synes de der hjerter er meget søde og skal nok finde en plads til dem et eller andet sted i dukkehuset. Normalt har jeg kun Trip Trap nisser fremme til jul, da den er den stil jeg kører, Men det bliver der så lavet lidt om på i år. 

Resten af dagen skal bruges på rengøring, pynte til jul, gå en lang tur inden Gorm indfinder sig og ellers bare putte under dynen med en god bog. Hvad med jer søde læser, hvad skal i bruge 1. søndag i advent på?

 

13 kommentarer:

  1. Nej, hvor er vi heldige sådan at få gaver :D Dejligt der er til jer begge to :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, blev også meget overraskede da jeg så hun havde sendt med til Hr. H :)
      Uhh, spændende hvad mon du har fået?

      Slet
  2. Sikke nogle fine julehjerter :)
    God 1. søndag i advent <3

    Kh. Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk?
      Også god første søndag til dig :)

      Kh.

      Slet
  3. Sikke nogle skønne gaver :-) Og hvor sødt af Mette, at hun også har sendt en gave med til din kat :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk? Blev vildt glad og beæret over at han er blevet husket :)

      Slet
  4. De er søde og hvor er det sødt af hende at hun har sendt til Hr. Helmig.
    Jeg skal sjovt nok lave det samme som dig idag, dog tror jeg ikke at jeg får pyntet op til jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han har også guffet maden :)
      Det er da lidt sjovt, jeg er lige blevet færdig, så nu er det sofatid.

      Slet
  5. Super sød pakke og glædelig 1. advent til dig.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den var ikke så tosset :)

      Tak og lige måde.

      Knus

      Slet
  6. Er rigtig glad for at de kunne bruges :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så bestemt :)
      Håber også du kan bruge din......

      Slet
    2. Det kan jeg absolut :) Nissen er lige min stil, og en ansigtsmaske kan altid bruges :)

      Slet