fredag den 16. oktober 2015

Vægttab #1

Her i det lille dukkehus har ejeren nu været i gang med sit vægttab i 9½ måned. Jeg begyndte den 1. Januar 2015 og indtil nu er der røget 13 kg af. Jeg synes sagtens det kan ses på billedet. Især på benene :)

Det er ikke altid let at "være på kur" - jeg har nu valgt at det er en livsstilsændring og ikke en kur, det gør mig heller ikke noget at det går langsomt, selvom vægten har stået stille i lang tid nu, håber jeg at der snart sker noget igen.

Jeg kan mærke at jeg får mere energi og overskud når jeg spiser sundt og godt og når jeg får min motion. Jeg har meldt mig ind i et træningscenteret igen, denne gang et hvor der er også er hold og ikke kun maskiner. I denne uge har jeg været både til Zumba Fitness og Cross Dance :)

Jeg bliver stadig vejet hver 6. uge hos min læge og har samtaler med ham, da han gerne vil følge mig. Jeg synes det er ret at have ham på sidelinjen, da han kender mig og ved hvordan min stress kan have indflydelse på vægten. Jeg skal derop igen om 3 uger, så krydser finger for at der er sket bare lidt.


4 kommentarer:

  1. Wow det kan let ses at du har smidt noget :D.

    Hvad er Cross dance?

    Venlig hilsen
    Pia Lyng // www.Pialyng.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh...tak - dejligt at hører at det ikke bare er noget jeg selv synes, det varmer meget :)

      Cross Dance er det nye hippe inden for Fitness og er en blanding af dans og body toning, Mega hårdt med også ret sjovt.

      Slet