onsdag den 16. september 2015

Når man bor småt

Dukkehuset er ret lille, Hr. Helmig og jeg har 60 kvm fordelt på 2 etagere. Og når man som jeg kan kan lide at flytte om og lave om i huset, men der ikke er plads til det, er man nød til at tænke hvordan fornyere man så. Jeg bytter gerne forskellige nips, puder osv. ud en gang i mellem. Men denne gang har jeg valgt at bytte rundt på mine sofaborde, jeg har to forskellige og i dag fik jeg lyst til at få den hvide ned i stuen et stykke tid. Det sorte har stået der længe nu - alt for længe. (det som ikke bliver brugt i stuen fungere så som sengebord).

Her kommer lige et før og efter billede:


Hr. Helmig gad ikke være med på efterbilledet, han forsvinder som regel når der sker forandringer i hjemmet - selv ved rengøring er han den der er smuttet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar