mandag den 14. september 2015

Bloggertræf vennebogen.

Jeg har meldt mig til min første blogevent EVER.....nemlig bloggertræf i Odense sidst i Oktober.
En af arrangørerne Jeanette fik den gode ide, at vi deltager kunne skrive lidt om os selv på vores blog, så vi hver især kan se hvem, der deltager. Her er hvad jeg har skrevet:



Navn: Sascha Jensen
Alder: Puha...... 41
Bopæl: Sorø
Erhverv: Professionsbachelor i pædagogik (arbejder på et bofællesskab for udviklingshæmmende)

Hvor længe har du blogget? Siden Marts 2013

Hvorfor blogger du?Fordi jeg har lyst, og fordi jeg synes jeg har noget på hjertet og noget jeg gerne vil dele. Jeg bruger min blog som min egen lille "husker".

Hvad kan du bedst li ved at blogge? At jeg kan bruge blogge til at komme ud med mine budskaber.

Har du en yndlingsblogger? Nej, jeg følger de blogger jeg synes er interessante, så har ikke nogen yndlingsblogger.  

Beskriv dig selv som blogger med 3 ord? Hudløs ærlig, passioneret og "spændende" :)

Vis 1-3 indlæg som bedst beskriver hvem du er? Der er mange at vælge i mellem, men tænker umiddelbart disse to, de siger lidt om to af mine passioner, nemlig YOGA og mit frivillige arbejde.
http://livetidukkehuset.blogspot.dk/2015/08/min-passion-eller-en-af-dem.html
http://livetidukkehuset.blogspot.dk/2015/03/frivilligweekend-depressionsforeningen.html

Et par sjove eller skæve facts om dig? Megastor Thomas Helmig fan :)

Hvordan fanger andre bloggere din opmærksomhed? Hvis jeg gennem deres blog kan mærke hvem de er som menneske.

Hvilke sociale medier bruger du mest ? Facebook og Instagram

Hvad glæder du dig mest til ved Bloggertræffet? Til at møde alle de andre blogger, som deltager.

Hvis du var arrangør til et Bloggertræf, hvad skulle vi så lave? Jeg er vildt dårlig til at finde på sjove og spændende ting, så det ville jeg overlade til andre.

Er der andet vi skal vide om dig? Jeg har en virkelig dårlig hukommelse og lever og ånder derfor for mine mange "gule" to-do-lister :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar