tirsdag den 7. juli 2015

Mange bolde i luften


Tiden går alt for stærkt og jeg når ikke alt det jeg gerne vil. Jeg har simpelthen for mange bolde i luften og alt for lidt tid.

Lige nu er vi i gang med at rokere om på mit arbejde, så der bliver lavet om mine to stillinger, hvilket giver mig nogen nye og spændende udfordringer. Men også en del mere at holde styr på her i opstarten - jeg skal overdrage en del fra min husassistentstilling til en kollega, da jeg skal til at have flere pædagogtimer. Jeg er godt i gang med denne proces - nu venter jeg bare lige på at hun kommer tilbage fra ferie, så vi kan få helt styr på det.

Jeg er stadig godt i gang med projekt livsstilændring - i skrivende stund har jeg smidt 13,3 kg i år. Både kost og motion kører bare der ud ad. Jeg er begyndt at dyrke Yoga, hold nu, det er jeg bare bidt af - det er vildt godt.

Det var en lille opdatering på livet i dukkehuset pt.

Desværre er der ikke så meget tid til at blogge og læse for tiden, som er to ting jeg holder meget af, men det kommer helt sikkert igen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar