torsdag den 18. juni 2015

Papirs-bøger vs lydbøger



Der skal ikke herske nogen tvivl om jeg helt klart fortrækker gode gammeldags bøger!
Jeg elsker at pakke mig godt ind i et tæppe og tag min bog frem og bare sidde og nyde time efter time. At leve mig ind i et helt andet univers og bare være der og glemme alt omkring mig. De skrevne ord er vidunderlige, skønne og giver noget helt andet end de hørende ord i min verden.

Når det er sagt må jeg jo desværre krybe til korset og indrømme, at lydbøger er blevet en del af min verden også. Jeg troede aldrig det ville ske, men jeg har fundet ud af at når jeg går de her mange ture hver dag, så hygger jeg mig altså med at have en "bog" i ørene.

Dog kommer jeg ALDRIG til at fortrække lydbøger frem for papirs-bøger.

Hvad med jer søde læser, fortrækker I det ene frem for det andet?

2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke så god til lydbøger. Jeg har det med at komme til at tænke på alt muligt andet, og kan derfor ikke følge med i plottet. Jeg håber og ønsker dog, at jeg en dag kommer til at lære det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg også haft det, men når jeg går tur tømmes mit hovedet gerne for alt andet, og så går det meget fint :)

      Slet