lørdag den 16. maj 2015

Skammerens datter (læsegruppe #1)


I min læsegruppe er der blevet valgt, at vi til næste gang skal læse" Skammerens datter", vi gør sådan at den vi skal mødes hos er den som vælger hvad vi skal læse. Det kan være den samme bog, samme forfatter men hver sit værk, digte, biografier osv. Synes det fungere meget godt, om ikke andet får vi nogen gange læst noget man ikke selv ville have valgt. JEG VILLE NEMLIG ALDRIG HAVE LÆST DENNE!

Umiddelbart kan jeg godt forstå hvorfor den er blevet så populær, den er velskrevet, og historien holder hele vejen igennem. MEN man skal virkelig være til universet for at blive helt begejstret for den og der er jeg ikke. Det har aldrig sagt mig noget. Så desværre trækker det ned i stjerner og jeg kan kun give den 2/5. Jeg er nu meget spændt på hvad de andre damer mener om den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar