søndag den 31. maj 2015

Så gik Maj mod sin ende


Hold nu op hvor tiden går stærkt, synes lige jeg har siddet og skrevet om April og nu er det allerede tid til et indlæg om Maj.

Maj startede med en endags-tur til Malmø, en dejlig dag i det fineste solskin. Der ud over har måneden budt på ladywalk, en ferie, en 90-års fødselsdag, et besøg hos min barndomsveninde - det tror jeg er en passende beskrivelse når vi nu engang har kendt hinanden i 29 år!, en tur i Odense Teater og se Spamalot - total syret forestilling, en hyggedag med min faster og så som sædvanlig arbejde, motion og alle de sædvanlige daglige gøremål.

Bøger læst i denne måned:  7 stk.
Bøger købt i denne måned: 7 stk.
Bøger tilsendt fra forlagene:  2 stk. fra Gads Forlag
Bøger til anmeldelse på Bogrummet.dk: .Ingen
Bedste bog i denne måned: Øen af Victoria Hislop
Dårligste bog i denne måned: Skammerens datter - det er bare ikke mig.
Bog læst i læsegruppen:  Skammerens datter.
Kilo smidt i denne måned: Der er røget 1,1 kg, så alt i alt er det i skrivende stund 9,5 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar