lørdag den 2. maj 2015

Hov April blev til Maj


Så gik der endnu en måned af 2015 og jeg opdagede knap nok at April blev til Maj :) April har stået på arbejde, sund kost og motion, lige som alle andre måneder. Derud over har det været påske som på mine to fridage stod på hygge med en veninde, udstilling hvor en anden veninde havde sine malerier med og afslapning. Det har været en måned med cafebesøg og gåture med en god kammerat. Der har været læsegruppe, hvor vi denne gang var hos mig, så jeg havde bestemt hvad vi skulle læse. Det blev til en biografi, da vi aldrig havde beskæftiget os med det- de andre tog godt i mod det og var ikke afvisende overfor at læse det igen. Jeg har også haft besøg af mine forældre, det var et par hyggelige og dejlige dage de var her. Der har også været madklub i denne måned hvor vi var i Slagelse.

Månedens tal ser sådanne ud:
Bøger læst i denne måned:  7 stk.
Bøger købt i denne måned: 10 stk.
Bøger tilsendt fra forlagene:  .Modtryk 2 stk.
Bøger til anmeldelse på Bogrummet.dk: . 2 stk.
Bedste bog i denne måned: Der er 3 bøger som jeg givet samme antal stjerner, men ud af dem har valgt at den bedste er "Hende du forlod" af Jojo Moyes.
Dårligste bog i denne måned: Der har faktisk ikke været en som jeg synes hører under her. :)
Bog læst i læsegruppen: Den biografi jeg havde læst var "En rejse gennem bly og græs" af Bodil Jørgensen
Kilo smidt i denne måned: I denne måned har jeg smidt 1,2 kg så alt i alt er det nu: 8,4 kg i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar