søndag den 1. marts 2015

Februar er lakket mod enden

En februar måned er nu gået. Februar var den måned jeg begyndte på nyt 14 dags rul på arbejdet. Februar måned stod på vægtkontrol ved lægen. Februar måned stod på bogudsalg. Februar måned stod på kursus-weekend med mit frivillige arbejde. Februar måned har stået på en masse sociale begivenheder. Nu er Februar lakket mod enden og en ny måned er begyndt som byder på en masse spændende - glæder mig.

Bøger læst i Februar: Jeg har fået læst 10 bøger i denne gang.
Bøger købt i Februar: 6 stk.
Bøger til anmeldelse på bogrummet.dk: 2 stk. men har kun modtaget den ene.
Bedste bog i Februar: Det er helt klart og uden tvivl Donna Tratt - den hemmelige historie - se min anmeldelse her
Dårligste bog i Februar: Der er ingen tvivl om at det er Sophie Dahl - Voksentid. Jeg kedede mig gennem hele bogen og håbede på noget, som aldrig kom.

Februar måned var også en måned hvor dukkehusets anden beboer var væk hjemmefra i 4 laange dage :( Da han vendte hjem igen lå han på sofaen og sov og flyttede sig kun når jeg gjorde eller når han skulle ud og tisse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar