mandag den 23. februar 2015

So fare So good #2


Nu er det vist på tide med en lille opdatering på hvordan alt det her med livsstilsændringen går. I dette indlæg vil jeg fortælle om motionen og hvordan det står til!

Jamen jamen, det går faktisk rigtig godt, jeg får stadig lavet noget 6 dage om ugen. Nogen dage meget og nogen dage mindre end de andre. Jeg glæder mig over, at vi går de lyse tider i møde og at vejret bliver bedre, for så er det nemmere at komme ud at gå eller cykle. Ud over det med at gå eller cykle, bruger jeg min motionscykel næsten hver gang jeg træner og hver dag laver jeg et eller andet træning på gulvet. Jeg har måtte rykke rundt oppe på første salen i det lille dukkehus, så der er plads til at jeg kan sjippe :)

I takt med, at jeg taber mig - nu 6 kilo - og jeg spiser mere og mere sundt og godt, jo mere energi får jeg også og jo nemmere er det altså at få lavet motionen. Men indrømmer gerne at nogen dage er hårdere end andre! Der er også dage hvor jeg simpelthen ikke gider og prøver at finde på en masse undskyldninger for at lade være - men det er jo kun ris til egen r..! Så jeg kommer alligevel i gang.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar