søndag den 1. februar 2015

Endelig blev Januar til Februar



Januar er nu blevet til Februar og hvor er det skønt hvis I spørger mig. Jeg har altid haft det svært med Januar, jeg synes den er lang, kold, mørk og trist. Denne Januar har stået på arbejde, litteratur, skønne mennesker, sund livsstil og motion. Og selvfølgelig en masse dejlige timer med dukkehusets anden beboer.

Bøger læst i Januar: 6 stk.
Bøger købt i Januar: 0 stk.
Bøger tilsendt fra forlagene: 3 fra Gads og 1 fra Modtryk, jeg som altid dybt taknemlig,
Bedste bog i Januar: I flg. Goodreads har jeg givet 5 stjerner til 2 bøger. De er vidt forskellige og er hver sin genre, og jeg er lidt i tvivl om hvilken en der er bedst, men jeg har alligevel valgt at fremhæve "Americanah" som den bedste.
Dårligste bog i Januar: Her er der tale om "Æblemostreglementet". Det er egentlig ikke fordi bogen eller historien er dårlig i sig selv, men jeg havde svært ved, at læse den da filmen var alt for tydelig for mig, og jeg kunne hele tiden høre Tobey Maguires stemme.
Kilo smidt i Januar: 5,2
Sund kost: 28 dage - har holdt 3 treatdays
Motion: 27 dage - har holdt 4 fridage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar