søndag den 25. januar 2015

So fare so good #1

Som noget nyt her på bloggen vil jeg jævnligt komme med indlæg om hvordan det går med mit vægttab. Jeg har valgt at kalde indlæggene "So fare so good" og give dem et tal alt efter hvor langt jeg er nået, derfor har dette indlæg et #1 efter titlen  - eftersom det jo er det første :) Læs evt. lige her om min start på det nye år.


De første femogtyve dage er gået over alt forventning, jeg spiser sundt - har en dag om ugen hvor jeg må spise lidt usundt og det virker perfekt for mig. Jeg får dyrket en eller anden form for motion hver dag - på nær en dag hvor jeg holder fri - og vægten falder - da jeg vejende mig i onsdags vidste den minus 4,5 kg. Så man må sige, at det bare kører på skinner lige for tiden, men jeg er også topmotiveret og har en masse skønne mennesker omkring mig, som hepper på mig og hjælper mig igennem på godt og ondt. ;)

Kostmæssigt handler det meget for mig om at finde alternativer til ris og pasta, som er noget jeg holder meget af. Jeg har heldigvis fået en smag for bønnepasta og laver rigtig meget squashpasta, blomkålsris osv. og det smager jo virkelig godt. Og det gode er at jeg stort set kan lide alle former for grøntsager.

Billede fra dagens motion 6.1 km på motionscyklen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar