fredag den 9. januar 2015

Nyt år Ny start



Nu har vi sagt farvel til 2014 og goddag til 2015 som er 9 dage gammelt, for mig betyder et nyt år en ny start. Jeg var sidste år igen med en livsstilsændring, der gik både op og ned. Jeg tabte en del kg men tog desværre også en del på igen. Det var følelsesmæssigt ret hårdt for mig og slog mig til dels ud af kurs. Så 1. Jan valgte jeg at slette det år og starte på en frisk. Jeg er kommet godt igen og vægten sagde i onsdags minus 2,8 kg :) Håber der røget endnu flere om 6 uger hvor jeg skal til lægen og vejes igen. 
Kosten er kommet helt på plads og kører bare derud af, hvilket er så dejligt.  (billedet er fra i sommers)
Motionen skal tænkes ind i hverdagen igen, men her er jeg også godt på ve igen. Jeg får lavet og overholdt nogen aftaler med nogle skønne mennesker - I ved selv hvem I er! Tak fordi I hjælper mig og bakker mig op.

2 kommentarer:

  1. Ej, et herligt sommerfoto! Glæder mig til solskin.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja det bliver også dejligt med sommer igen :)

      Slet