tirsdag den 18. november 2014

Nedlagt af sygdom

I det lille dukkehus er ejeren nedlagt af sygdom. Torsdag begyndte det så småt med at Frk. Snot kom på besøg. Fredag synes Hr. ondt i halsen at han skulle følge trop, så valgte at ligge i min seng stort indtil jeg skulle på arbejde kl. 15. Lørdag ingen stemme. Søndag feber og virkelig dårlig. Mandag op og på arbejde, hjem igen efter 2 timer, med en mistanke om at det havde sat sig på lungerne. En tur til lægen og blive lyttet på, jo jo en mislyd i højre side og et forhøjet crp-tal. I dag af sted til lægen igen, men stadig kun mistanke om, for ham reservelægen i dag kunne ikke høre noget.

Nu godt pakket ned under dynen med en kop te, strepsils og underholdning i form af bøger og film iført pyjamas og uldsokker. - men hold nu op hvor jeg fryser det ene øjeblik og sveder det næste!

Også har jeg selskab af dukkehusets anden beboer :)

6 kommentarer:

  1. Åh – rigtig god bedring! Der er dog ingen bedre kur end Bridget Jones. Skønneste film (og bog!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke. Er vild med Bridget både filmene og bøgerne - har dog stadig den sidste nye til gode. :)

      Slet
  2. God bedring :) Jeg har selv lige haft sådan en omgang og det hang ved i næsten 4 uger, men nu er jeg ved at være over det :) Hvor har du fået "Hvalernes sang" fra? Jeg synes ikke jeg kan finde den nogen steder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :) ^h nej 4 uger, godt du ved at være over det! Jeg har købt den i Bog og Ide - prøv at se om du ikke kan finde den der ;)

      Slet
    2. Ja, efter at have set din rating på Goodreads, ved jeg da ikke lige om det er en bog, jeg vil bruge penge på :)

      Slet
    3. Ligger anmeldelse ud i morgen og forklarer hvorfor den kun har fået 2 stjerner. Men kort sagt den levede ikke op til mine forventninger. - jeg kan ikke huske hvad den koster alene, jeg købte den i deres tilbud 3 for 200 kr. (eller måske er det ikke et tilbud for synes altid de har det)

      Slet