søndag den 30. november 2014

Bogkøb og anmeldereksemplarer i November 2014


Endelige sidste dag i en måned og det er blevet tid til at finde bøgerne frem, som er blevet købt eller sendt som anmeldereksemplarer fra forlagene. Jeg elsker denne dag hvor jeg kan præsentere for jer søde læser hvad der er kommet ind af døren i det lille dukkehus. :)

November måned har blandet andet budt på bogforum som jeg besøgte om lørdagen - se indlægget bogforum 2014 - Jeg gik selvfølgelig ikke tomhændet derfra - der kom skam bøger med hjem.

Bøger købt på bogforum:
Jesper Stein "Uro" - endnu ikke læst
Emma Hamberg "Næste stop Rosengädda" - endnu ikke læst
L.M Montgomery "Anne fra Grønnebakken" og "Anne bliver lærer" - endnu ikke læst
Kertin Ekman "Grnd final i gøglerbranchen" - endnu ikke læst
Karin Brunk Holmqvist "Glimmerbøsserne"  - endnu ikke læst
Jojo Moyes "Honeymoon i Paris" - endnu ikke læst

Bøger købt via nettet:
Romain Puertolas "Den utrolige historie om fakiren der sad fast i et IKEA-skab" - er startet på den men har opgivet at læse den færdig.

Bøger til anmeldelse:
Jeg er anmelder på bogrummet.dk og fik i denne måned flg. bog ind af døren:
Øbro og Tornbjerg "Det norske job" - er læst og anmeldt - anmeldelsen kan læses her 

Hvad med jer kære læser har I fået købt noget spændende? Og er der mon nogen af jer, som ved hvor jeg kan købe de sidste bøger i "Anne fra Grønnebakken"-serien? (helst i samme udgaver som dem jeg har)

2 kommentarer:

  1. En dejlig stak bøger du har fået dig der :) Den minder mig om at jeg på et tidspunkt begyndte at læse "Glimmerbøsser", men aldrig fik den læst færdig. Ikke fordi den var dårlig, men jeg mistede bare interessen for den. Det kunne være jeg skulle prøve den igen i det nye år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til den - har læst "potensgiverne" af samme forfatter og var meget glad for den :)

      Slet