torsdag den 30. oktober 2014

Bogkøb og anmeldereksemplarer i Oktober 2014

Det, at finde de bøger frem sidst på måneden som du har købt eller været så heldig, at modtage fra et forlag er lykken - bare det, der har med bøger at gøre er lykken for mig. Jeg ser som altid frem til, at skulle skrive dette indlæg da det for mig er med til, at give mig et overblik over hvilken bøger jeg egentlig ejer. - jeg bruger nu også Goodreads og en gammeldags notesbog til det samme.


Her i Oktober er der røget lidt flere bøger ind på købelisten end sidste måned, så endnu en gang holdte det ikke det med, at jeg først må købe nye når jeg har læst alle dem, som ligger og venter på at blive læst! :)

Købte bøger:

Jussi Alder-Olsen - den grænselæse - læses i skrivende stund
Jojo Moyes - Hvalernes sang - læses i skrivende stund
Kathryn Stockett - Niceville - læst for længe siden - som i jeg kan ikke huske hvornår
Jonathan Tropper - Syv satans lange dage - endnu ikke læst
Graeme Simsion - Projekt Rosie  - se anmeldelse her
Richard C. Morais - Hundredefodsrejsen - se anmeldelse her - bogen er lånt ud så desværre er den ikke med på billedet


Anmeldereksemplarer fra Forlaget People's Press



Fredrik Bergman - Britt-Marie var her - endnu ikke læst
Per Pallesen - spis i det gamle Rom igen - se anmeldelse her
Sofie Sarenbrant - Åbent hus - endnu ikke læst
Christian Frost - Gud er bare hund stavet bagfra - endnu ikke læst


Anmeldereksemplarer fra Forlaget Modtryk


Thomas Enger - Våbenskjold - Se anmeldelse her
Kristina Ohlsson - Davidsstjerner - Se anmeldelse her 

Er spændt på hvad November måned bringer - jeg drager en tur til Rom så tænker, at der skal besøge et pr boghandler derned - har Googlet mig frem til, at der findes nogen engelske boghandler. Også byder November jo også på Bogforum - mon ikke der ryger en bog eller to med hjem i tasken :)

2 kommentarer:

  1. En skøn stak bøger, du der har fået til hylderne :)

    Jeg har tagget dig i TBR-tagget. Glæder mig til at læse dine svar på spørgsmålene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende - det vil jeg da få gjort :)

      Slet