mandag den 15. september 2014

Min uge 37

Dette indlæg skulle have været postet i går i flg. traditionen - men det kommer først i dag, da jeg ikke nåede det!

Én uge med arbejde, træning, foredrag, besøg og forkølelse.

I tirsdags drog min veninde Inge, hendes mand Casper og jeg mod Næstved, vi skulle til foredrag med Chris MacDonald - jeg har ellers ikke været hoppet med på bølgen. Men tænkte, at nu skal jeg ind og hører hvad det er ham Chris kan. Jeg må sige, at jeg blev noget overraskede. Alle havde sagt, at det kun handler om, at han fremhæver sig selv og at motion og sund kost er det eneste som duer. Dette foredrag var dog skuret sammen efter de spørgsmål som publikum havde stillet ham via Facebook. Så det handlede mere om, at gøre noget godt for dig selv og hvordan du kunne gøre det. Jeg blev sgu lidt småvild med manden, han er hundrede procent nede på jorden. En rar mand.

Ellers har ugen som altid stået på arbejde og motion - ikke så meget som jeg gerne ville, men har raget en slem forkølelse til mig, så er megatung i hovedet.

Husets to beboer havde lørdag spontant besøg af Søren, det var som altid en fornøjelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar