søndag den 7. september 2014

Min uge 36

En uge med arbejde, en fridag, meget lidt træning, "nyt job", besøg og læsegruppe :)

Jeg arbejder stadig det samme sted som jeg har gjort de sidste 3 måneder. Dog startede jeg i mandags i en anden stilling, et barselsvikariat som pædagog/husassistent indtil 31 Okt. 2015 - jeg må indrømme, at det har været en ret hård uge, så min træning er desværre blevet til alt for lidt. Jeg har været dødtræt når jeg er kommet hjem, mit hoved har været fuldt med en masse information, som jeg håber jeg kan huske. Jeg lover jer for at min fridag i fredags blev nydt i fulde drag - det var også ugens eneste! - Havde nemlig dagvagter som pædagog her i weekenden.

Ud over dette har jeg været i læsegruppe igen, vores sommerferie har været meget lang -alt for lang- men nu er vi oppe og køre igen. Det var som altid superhyggeligt, og vi havde prøvet noget nyt med at læse forskellige bøger og ikke den samme, dog kunne jeg knap huske den jeg havde jeg læst, men det gik alligevel. Og hov så fik jeg sørme en gave mere - to af dem kunne desværre ikke komme til min fødselsdag, men de synes jeg skulle have en gave, så nu er jeg den glade ejer af bogen "Forfølgerne" af A.J Kazinski :) I pakken var der også et meget fint lys - et glas med låg hvor lyset så er indeni. Det har fået plads på natbordet.

I ugens løb har jeg også haft besøg af min gode ven Søren - det var længe siden jeg havde set ham - men nu kunne vi endelig finde tid til en tår kaffe :) Og ved i hvad? Søren havde sørme også en gave med - en pengegave, rigtigt dejligt for så er der flere penge til turen går til Rom ;)
(Søren måtte desværre melde fra til fødselsdagen, dagen før, han var savnet, lige som alle de andre der ikke kunne komme)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar