fredag den 26. september 2014

Det der med ikke.....

......at have holdt sommerferie. Det ender altså med at bide sig selv i halen! Jeg kan i hvert fald begynde at mærke det, heldigvis har jeg snart noget ferie, hvor turen går 5 dage til Rom. Dukkehusets anden beboer, den søde Hr. Helmig, skal blive hjemme på matriklen og skal passes af Inge. Det glæder han sig til, for så får han en masse godbidder :)

Lige nu er min hverdag meget kaotisk da jeg arbejder en del, så det der med at få tid til alt muligt andet er svært. F.eks. er min træning gået lidt i stå, lige så meget fordi at jeg har været skidtmas med en slem forkølelse, men lige så meget fordi energien ikke har været der. Men på mandag går jeg i gang igen.


Jeg har den sidste uges tid mærkede lidt til mine stresssymptomer, men ved heldigvis hvad jeg skal gøre for at afhjælpe dem lidt. Så på søndag hvor jeg har en fridag skal der lige ordens lidt praktiske opgaver i hjemmet, for derefter at slappe af 100% resten af dagen. - har et par bøger liggende jeg skal have læst og lavet boganmeldelser på, så håber at nå den ene søndag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar