torsdag den 21. august 2014

#Sortsuperego #3

Jubii, så blev det tid til endnu en omgang #sortsuperego - tak til Michella og Ida for, at trække en ret fed udfordring denne gang :) Nemlig -  En undervurderet bog! Jeg var ikke på noget tidspunkt i tvivl om hvilken bog jeg ville fremhæve. Den jeg har valgt hedder: "Guernseys litterære kartoffeltærteklub" af Mary Ann Shaffer og Annie Barrows. - for mig var den totalt ukendt da et tidligere medlem af min læsegruppe foreslog, at vi skulle kaste os over den. Først tænkte jeg "du må være åndsvag, jeg gider ikke læse en bog, der er skrevet i brevform" - men okay vi blev enig om, at vi skulle læse den. Og jeg måtte jo så indrømme bagefter, at jeg havde hygget mig med den og kunne faktisk godt lide at den var skrevet i brevform. Efterfølgende har jeg nævnt den flere gange for folk at jeg synes de skulle tag og læse den. Men ak ingen af dem kendte hverken den eller forfatterne, så for mig er det en undervurderet bog. Jeg har faktisk stadig ikke mødt nogen som har læst den. Hvad med jer kære læser, kender I den? Og hvis I gør hvad synes I så om den? 

På det sidste billede kan I læse lidt om hvad bogen handler om ;) - Det snart længe siden jeg læste den, så tænker da af den snart skal have en genlæsning.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar