torsdag den 7. august 2014

#sortsuperego #2

Åh altså endnu en skønherlig udfordring de to piger fra henholdsvis  http://mitsuperego.blogspot.dk/ og http://sorttale.blogspot.dk/ har trukket ud af glasset :) denne gang stod der på lappen: "Læs en anbefalet bog" - min første støtanke var "intet problem" - men det viste sig jo så at være netop et problem, for næste tanke var "hmm, jeg kan jo ikke huske når jeg får anbefalet en bog". Jeg lod det ligge et par timer for så ville der nok dukke noget op i min hjerne. Men jeg blev klogere for intet skete der. Så jeg må ty til Facebook og mine venner derinde, jeg lavede simpelthen en statusopdatering hvor de kunne anbefale en bog. Min veninde Inge kom først og foreslog "Middelsex" af Jeffrey Eugenides, så den har jeg været en tur på biblioteket og hente i dag.



Måske jeg skulle begynde at skrive ned når jeg får anbefalet en bog. Hvad med jer kære læser, kan I huske når I får anbefalet en bog eller skriver I dem ned? Og deltager I #Sortsuperego? 

4 kommentarer:

  1. Ej, jeg synes også det er så sjovt at være med i deres udfordringer. Ikke fordi jeg mangler ideer til hvad jeg skal læse ( jeg har en TBR så lang som jeg ved ikke hvad...), men det er bare sjovt at få rusket lidt op i læsningen og se hvad andre gør med den samme udfordring.

    Nej, jeg skriver ikke anbefalinger op og det er egentlig også sjældent nogen anbefaler mig bøger. Som regel er det mig der anbefaler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mangler som regel heller aldrig ideer, min bunke af ulæste bøger er altid megastor :) Og ønskelisten med bøger er på flere sider :)

      Slet
  2. Det glæder mig sådan, at du er med igen! :-) Min Sortsuperego udfordring går ikke just som planlagt, så det er rart at I andre kan finde ud af det! :b

    For at besvare dit andet spørgsmål, så skriver jeg ikke anbefalinger op, af og til husker jeg at krydse dem af på Goodreads. Men det kunne måske være en god idé, eller også kunne det blive meget overvældende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Her går det så heller ikke så godt, har ikke fået læst andet end 50 sider - bogen fanger mig ikke rigtigt. Haar heller ikke haft den store tid til at læse i denne omgang.

      Slet