søndag den 24. august 2014

Min uge 34

Endnu en uge har gået sin gang i det lille dukkehus og beboerne har som altid eller næste altid haft en masse at se til.  Hr. Helmig mest med at sove, spise og drille. Og hygge med sin mormor. I det lille dukkehus har vi nemlig været så heldig, at mine forældre har været på besøg fredag til i dag. Så i nat har Hr. Helmig puttet med sin mormor i rigtigt mange timer :) Grunden til, at mine forældre kom på besøg var, at jeg skulle holde min 40 års fødselsdag lørdag. Jeg havde inviteret familie og venner til at komme til frokost kl. 13 og dagen var lige i min ånd. Dejlig afslappet :)

 En hel vidunderlig lagkage som min veninde Helle havde stået for :) Den smagte virkelige godt!

Mit gavebord - jeg havde ønsket mig penge til en rejse til Rom - og det må siges at det fik jeg :) Så endnu en gang tak for gaverne!

Ellers har min uge stået på arbejde og motion - har dog kun haft 2 aftenvagter i denne uge og fri alle de andre dage. Så en noget omvendt uge end jeg plejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar