mandag den 18. august 2014

Min uge 33

På grund af total udmattelse i går, søndag, kommer ugens søndagsindlæg først i dag. Sorry!

Ugen har budt på rigtig meget arbejde med en enkle fridag, så energien har ikke været så stor og der er ikke sket det vilde - derfor bliver dette indlæg også ret kort. :) Jeg har som sagt arbejdet men har også fået trænet en del - tre gange 1½ time i motionscenteret plus et par lange cykleture.

Jeg har ikke oplevet ret meget andet - dog var jeg i onsdags en tur i biffen og se "Ung og Smuk" - en film der ikke har sat sig helt endnu. Måske den på et tidpunkt får sit eget indlæg.

Overvejer meget om jeg skal forsætte med disse ugentlig opdateringer - Hvad mener I søde læser? Skal eller skal ikke?

4 kommentarer:

  1. Det er hyggeligt med din ugentlige opdatering men hvis du ikke selv føler for det så kan du jo ændre det til 1gang hver 14 dag eller 1 gang om måneden. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler som stadig for det, men der ikke altid så meget at skrive om :)

      Slet
    2. Måske ikke men så kan du jo altid skrive lidt om Helmig ;-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet