søndag den 3. august 2014

Min uge 31

Ahh ugen startede med en fridag, det er jo ikke så tosset igen :) Den blev så ikke brugt til det helt store andet end huslige pligter plus total afslapning.
Tirsdag og onsdag stod den på morgenvagter - dog havde jeg de korte af slagsen så gik allerede hjem kl. 12 begge dage - ikke så ringe endda! Onsdag tog jeg også lige på visit ved Søren, min søde ven, vi sad udenfor i det gode vejr og bare snakkede og snakkede. DEJLIGT!
Torsdag var jeg så heldig at havde en fridag igen, den blev brugt til motion og venindehygge - findes der noget bedre? Den skønherlige Inge hentede mig 8.30 så kørte vi til Munkholm oppe ved Holbæk og gik en tur, det var varmt - alt for varmt selv om klokken ikke var mange. Derefter tog vi til Ringsted og spiste frokost. Vi fik begge en superlækker salat med dybt stegte rejer, det er nok første gang i mit liv jeg har fået det i min salat - men det kunne man nu godt. Det smagte i hvert fald godt. ;)
Fredag stod den igen på en morgenvagt - og sikker en, der var godt gang i den og jeg var noget træt da jeg kom hjem. Så resten af dagen stod på ingenting som i absolut INGENTING!
I weekenden har jeg været så heldig at have fri begge dage, kan næste ikke huske hvornår det sidst er sket, klager nu ikke, har ikke noget i mod af have weekendvagter. Lørdag stod på motion og hygge med en bog. Havde brug for en dag i eget selskab - det sker nogen gange her i det lille dukkehus. :)
I dag søndag har jeg været i Slagelse til brunch-hygge med min madklub, og det var som altid superhyggeligt. Vi spiste på Meatery, maden var der ikke noget og klage over, men der manglende kaffe mere eller mindre hele tiden, fadene blev ikke fuldt op osv. Det gav desværre en lille smule irritation hos os - men bortset fra det var det nogen dejlige timer.
Dukkehusets anden beboer, den lille bandit ved navn Hr. Helmig har vist mere eller mindre haft den samme uge som han plejer, meget ude og lidt inde. Dog ligger han en del lige udenfor havedøren hvis den står åben - fedt med sin egen vagthund - nåh nej kat ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar