onsdag den 20. august 2014

Livsstilsændring #3

Tror da vist det er længe siden jeg sidst har fået opdateret jer om hvordan det går med min livsstilsændring, så det må jeg heller få gjort noget ved. :)

Desværre har min vægt stået stille i alt for lang tid og det har virkeligt været frustrerede og jeg må indrømmende at jeg nogen gange har tænkt "så kan det også være lige meget". Men er egentlig glad for at jeg ikke opgav og valgte at tage tyren ved hornet og lade det gå sin gang, for i dag var jeg til min 5 ugers vægtkontrol hos den søde læge og hovsa der var røget et kilo, så er nu oppe på minus 17 kg. Det var godt nok en lettelse og jeg havde mest af alt lyst til at græde for blev bare vildt glad, dog blev det ikke til tårer men til en statusopdatering på Facebook - må indrømme at alle de der "likes" og  kommentar betyder SÅ MEGET for mig. Så af hjertet tak :)

 Sammenlignes billede taget i starten af August i år, da jeg havde smidt 16 kg. Det første billede er fra Aug.  2010 taget på Kreta og som sagt er billede 2 fra i år :)


Noget andet, der er sket siden sidste opdatering er at jeg er begyndt i motionscenter - har ellers altid sagt at det var en form for motion som jeg ikke ville komme til at dyrke - men efter at vægten stod stille så længe måtte jeg tage beslutningen om at der skulle ske noget nyt. Mit første mål er at komme af sted 3 gange om ugen og træne i ca. 1½ time - indtil videre går det rigtigt godt og målet bliver overholdt :)

Er det okay at sige: JEG ER SIMPELTHEN SÅ STOLT AF MIG SELV!!!!!!?

Med hensyn til kosten synes jeg det stadig går ski' godt. Det eneste minus er at jeg har svært ved ikke at spise brød og ost til morgenpausen på arbejdet. Det skal jeg godt nok blive bedre til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar