søndag den 27. juli 2014

Min uge 30

Py-ha det er varmt, så dagens indlæg kommer senere end beregnet da jeg bare har dovnet dagen væk. Men det er jo søndag så traditionens tro kommer der en lille opdatering på min uge. Som altid har det været en uge med arbejde på bostedet - et dejlig sted med skønne mennesker. :)

Jeg har i denne uge haft to fridag i torsdags og i dag. Torsdag kom til at tøserne fra min madklub da vi havde aftalt at gå en tur. Det blev til Sorø sø rundt - et af de skønneste områder vi har her i min lille by. Vi sluttede turen af med at duppe tæerne i søen :)

Dagen i dag er som sagt blevet brugt på at dovne, det trængte jeg til. Det blev dog til en gå tur i morges sammen med Helle.

Hr. Helmig har som altid haft en uge i det lille dukkehus som han plejer.  Han er lidt hjemme og meget ude. Vi har nu alligevel hygget et par eftermiddage på terrassen.







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar