søndag den 20. juli 2014

Min uge 29

Ahh...endnu en gang er det blevet søndag i det lille dukkehus og tid til det ugentlig indlæg om ugen, der er gået. Egentlig er der ikke så meget, at skrive om denne søndag. Har haft en uge hvor vækkeuret har ringet enten kl. 5 eller kl. 6 hver dag så jeg kunne komme på arbejde. Ugen har stået på 6 arbejdsdage  - havde kun fri i går, hvor jeg faktisk bare slappede af med en bog og lidt serie.

Ugen har været en uge hvor jeg ikke har haft det store overskud til at være social og se en masse mennesker. I dag blev det dog til en 1½ times hygge og gå tur sammen med min skønne veninde Helle. Da jeg havde fri for arbejde tog jeg en tur om til hende og så kørte vi ud til Nordskoven og gik en tur på knap 4 km.

Dukkehusets anden beboer, selvet Hr. Helmig, har været hjemme en del i ugens løb, dog har han mest liggende udenfor i en af havestolene, enten alene eller sammen med mig hvis jeg siddet ude. Det er så dejligt når han er hjemme. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar