søndag den 13. juli 2014

Min uge 28

Som traditionen byder er det blevet tid til søndagens indlæg om ugen der gik. :)

Ugen begyndte med et besøg hos min søde læge der kunne konstatere, at jeg havde fået en ordentlig omgang bihulebetændelse, så jeg måtte en tur på apoteket og hente noget antibiotika. Jeg havde taget en sygedag men valgte at raskmelde mig til om tirsdagen. - arbejde og bihulebetændelse er en dårlig kombi, men jeg overlevede både om tirsdagen, onsdagen og torsdagen hvor jeg havde vagter.





Fredag og lørdag har jeg haft fri, så de to dage er blevet nydt til fulde. Fredag fik jeg lavede lidt praktiske ting i det lille dukkehus og ellers bare slappede af med en god bog. Lørdag havde jeg bestemt jeg ville have mig en SASCHA-dag og kun gøre det som jeg havde lyst til. Dagen startede ud med lækker lækker morgenmad hvorefter min veninde kom og hentede mig for vi skulle ud og gå. Det blev til en tur på 9,5 km som vi brugte ca. 2 timer på. Resten af dagen lå jeg og læste plus så et par afsnit af Ugly Betty.




I dag, søndag, har jeg haft morgenvagt på bostedet og tænker, at resten dagen bliver brugt på sofaen med min bog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar